حامیان دکتر ربیع فلاح

حامیان دکتر ربیع فلاح

دولت تدبیر و امید (حامیان مازندرانی های مقیم تهران)
حامیان دکتر ربیع فلاح

حامیان دکتر ربیع فلاح

دولت تدبیر و امید (حامیان مازندرانی های مقیم تهران)

جناب آقای رییس جمهور، ما از آقای ربیع فلاح حمایت می کنیم

 

 ستادهای انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان مازندران در بیانیه ای ضمن حمایت از استانداری دکتر ربیع فلاح،از ریس جمهوری درخواست کردند تا او را به عنوان استاندار بیست و یکم مازندران معرفی کند.در این بیانیه چنین آمده:

 

 محضر حضرت حجت الاسلام جناب آقای دکتر حسن روحانی

 

 ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

 

 با تقدیم سلام

 

 احتراما ضمن شادباش و تبریک دگرباره مردم دیار علویان برای انتخاب شایسته و بایسته ی حضرتعالی که نویدبخش بارقه ی امید برای پیشرفت و توسعه ی هرچه بیشتر ایران اسلامی است، به استحضار می رساند، در دولت تدبیر و امید جایی برای مدیریت آزمون و خطا و تخطی از گفتمان عقلانیت و اعتدال و عبور از شایسته سالاری نیست.

 

 حضور پرتوان مدیران اجرایی ارشد برای سکانداری و هدایت و هماهنگی امور اجرایی استان ها در چارچوب ضرورت تحقق گفتمان عقلانیت و اعتدال، اجتناب ناپذیر است.

 

 لذا در راستای ضرورت تقویت دولت تدبیر و امید، نظر به توانمندی ها و شایستگی های آقای دکتر ربیع فلاح رئیس ستاد انتخاباتی آن رئیس جمهور منتخب در مازندران، حمایت قاطع خود از معرفی و حضور ایشان برای تصدی مسئولیت خطیر استانداری مازندران را اعلام می نماییم.

 

جدای از نقش ارزنده و مجاهدت های فراوان و تلاش های خستگی ناپذیر و فراموش نشدنی دکتر ربیع فلاح در مسئولیت ریاست ستاد انتخاباتی حضرتعالی در استان مازندران، سوابق و توانایی های مدیریتی دکتر فلاح در سطوح کلان منطقه ای و ملی، ظرفیت بالای نقدپذیری و مشورت گرایی و نیز اعتدال گرایی ایشان در تعامل با طیف های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و به ویژه تفکر و برنامه های توسعه محور دکتر فلاح در دلالت بر توجه به مسائل، مشکلات، چالش ها و نیازهای استان مازندران و محبوبیت گسترده مردمی ایشان، از جمله دلایل و نشانه ای از همت و حمایت ما از ایشان و درخواست ما از حضرتعالی است.

 

 با توجه و تاکید بر شاخص ها و مولفه های حضرتعالی برای مدیران اصلح و همسویی و انطباق عملکرد و تفکر و برنامه های دکتر ربیع فلاح، انتظار و امید می رود که با تدبیر حضرتعالی و هماهنگی های لازم هیئت محترم دولت و وزیر محترم کشور، تحقق مطالبات حقه ی مردم مازندران و ضرورت حفظ و تقویت مصالح و منافع استان مازندران، با انتصاب آقای دکتر ربیع فلاح برای تصدی مسئولیت استانداری مازندران، تسهیل و تسریع گردد.

 

 با تشکر و احترام فراوان

 

روسای ستادهای انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان مازندران

 

لطف ا... آجدانی- آمل، همت احمدی – بابل، لطف ا... محمدنژاد- ساری، محمدحسین فقیه – قائمشهر، علی اکبر مرزی- نور، مجتبی نظری- تنکابن، کاظم فولادی- سوادکوه، عبدالرحیم فرشاد- بهشهر، مهدی ذکریاپور باقری- بابلسر و فریدونکنار، رمضانعلی بابایی- گلوگاه، حمزه خوش رودبار- نکا، پرویز دهستانی- محمودآباد، محمود رمادان- سیمرغ، علی اصغر شیخ حسنی- عباس آباد، علی سبحانی- زیراب، بهروز اسماعیلی- شیرگاه، اسماعیل صمدی- رامسر، سید شعاع موسوی- چالوس و اسماعیل فکوری- جویبار.

نظرات 5 + ارسال نظر
نعیم آقاجانی دلاور چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 20:12

جناب آقای دکتر فلاح ما بی صبرانه منتظر آغاز دوره استانداری شما هستیم

جوانان دانش آموخته اطاقسرای بزرگ چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 12:58

درایت دولت تدبیر وامیددر برگزیده شدن شخصیت کارآزموده و فرهیخته ای چون دکتر ربیع فلاح ، مایه مسرت فعالان حوزه اجتماعی و فرهنگی میباشد .

در نمازم ،مادام که در صراط حق هستی دعایت مکنم
(میر بزرگ مرعشی)

ورزشکاران گتاب سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 09:52

ما اهالی شهر گتاب و ورزشکاران و ورزشدوستان ضمن حمایت از مهندس فلاح ،ارزوی توفیق روز افزون برای این بزرگوار را داریم.
با توجه به شناختی که از این عزیز داریم ،انتخاب آقای روحانی را به فال نیک میگیریم ومنتظر پیشرفت استان مازندران خواهیم بود

علی حسینی سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 07:55

دکتر فلاح به گفته بزرگان کشور گوهر مازندران است

حامی رییس جمهور روحانی سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 00:00

دکتر فلاح مرد عقلانیت و اعتدال است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد