حامیان دکتر ربیع فلاح

حامیان دکتر ربیع فلاح

دولت تدبیر و امید (حامیان مازندرانی های مقیم تهران)
حامیان دکتر ربیع فلاح

حامیان دکتر ربیع فلاح

دولت تدبیر و امید (حامیان مازندرانی های مقیم تهران)

چه کسانی از ربیع فلاح برای استانداری مازندران حمایت می کنند ؟

به گزارش خبرنگار هراز نیوز،این روز ها بحث داغ محافل سیاسی گزینه احتمالی برای استانداری مازندران است به همین خاطر از  یکی از فعالان ستاد دکتر روحانی در استان مازندران جویا شدیم تا نظرش را در رابطه با گزینه اصلی استانداری مازندران بپرسیم .

لطف الله آجدانی محقق و استاد دانشگاه و سخنگوی کانون تدبیر و امید مازندران ،در پاسخ به سوال خبرنگار ما در رابطه با گزینه محتمل استانداری مازندران گفت : اجماع بسیاری از بزرگان نزدیک به دولت رییس جمهورمنتخب از جمله مهندس ترکان، دکتر نعمت زاده ،دکتر اسحاق جهانگیری،حجت الاسلام حسنی و یاسر هاشمی رفسنجانی بر حمایت از دکتر ربیع فلاح  برای تکیه بر صندلی استانداری مازندران است .

 

 

آجدانی البته خاطرنشان کرد: با مذاکرات به عمل آمده ، اکثریت نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز هم اکنون به حمایت از گزینه ربیع فلاح رییس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در مازندران برخاسته اند .

وی اظهار داشت : جمع کثیری از فعالان سیاسی اصلاح طلب نیز آمادگی خود برای حمایت از دکتر ربیع فلاح را اعلام کردند که جزئیات آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد

اما ربیع فلاح کیست؟: دکتر ربیع فلاح که ریاست ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان مازندران را برعهده داشت و هم اکنون نیز در هیات رییسه کانون تدبیر و امید مازندران حضور دارد، در سال ۱۳۳۴ در بابل متولد گردبد.

وی  که لیسانس مهندسی کشاورزی از دانشگاه مازندران ،فوق لیسانس و دکترای تخصصی آموزش و ترویج کشاورزی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی را در کارنامه علمی و دانشگاهی خود دارد، همچنین به سبب جایگاه خود در عرصه کشاورزی و منابع طبیعی ،موفق به دریافت دکترای افتخاری از انستیتو بیابان زدایی کشور ترکمنستان گردیده است.

تحقیق در باره نقش مجریان طرح های جنگل داری در توسعه ترویجی جامعه جنگل نشینان برای حفظ و احیا و توسعه و بهره برداری از جنگل های شمال کشور ،و نیز تحقیق جامع در باره عوامل موثر در موفقیت کارآفرینی زنان روستایی شمال کشور، از جمله سوابق پژوهشی دکتر ربیع فلاح است.

وی هم اکنون عضو هیات علمی سازمان تحقیقات و آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی است.

برخی از اهم سوابق و مسوولیت های مدیریتی و اجرایی دکتر فلاح در سطوح  کلان استانی وملی عبارتند از:  مسوول کمیته کشاورزی و عضو شورای مرکزی و مسوولیت پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی استان مازندران .

مسوول کمیته کشاورزی وزارت جهاد سازندگی .مدیر کل شیلات مازندران و عضو هیات مدیره شیلات ایران. مشاور وزیر جهاد سازندگی. معاون اجرایی و رییس گروه کشاورزی سازمان کشاورزی بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی.

مشاور کشاورزی رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام .مسوول کمیته کشاورزی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی. رییس کمیسیون اقتصادی ایران فنلاند. معاون وزیر در امور دام و کشاورزی وزارت جهاد سازندگی. معاون وزیر و رییس سازمان جنگل ها و مراتع کشور

نظرات 3 + ارسال نظر
کریم رضائی بندپی چهارشنبه 13 شهریور 1392 ساعت 10:56

انتصاب دکتر فلاح به استانداری مازندران پایانی است بر عمر انحصارطلبی وطایفه گرائی

علی حسینی سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 08:01

مازندران حامی دکتر فلاح

مریم جمشیدی سه‌شنبه 12 شهریور 1392 ساعت 00:47

حمایت نا نهایت
تا همیشه
با قلم و بیان و با تمام وجود
از دکتر فلاح
مرد کارزارهای سخت
مرد بزرگوار لایق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد